CZEMU WARTO PODRÓŻOWAĆ, CZYLI MOJE MARZENIA

Siedząc we własnym domu na kanapie, jestem we własnym poukładanym świecie. Mam swoją rutynę, poukładane tematy. Często przytłacza mnie nuda, której nienawidzę. Wtedy wiem, że pora wyjechać. Spakować plecak, kupić bilet i wsiąść aparat: zwiedzać piękne, niesamowite miejsca, nawiązywać nowe znajomości, uczuć się nowych rzeczy, poczuć adrenalinę i dać się ponieść emocją. Oto cała ja - nie lubię siedzieć w miejscu, chce kombinować, szaleć, a przede wszystkim
fotografować. Mam tysiące marzeń, a moim celem jest spełnianie ich! Osiąganie szczęścia, jest sensem ludzkiego istnienia. A nie mam zamiaru zaprzeczać własnej naturze. Biorę wiec słuchawki, odtwarzacz mp4, i z uśmiechem wsiadam do pociągu, a za każdym razem mój cel jest inny: Praga, Warszawa, Berlin, Poznań. Oto cała ja. Ten blog, ta strona, jest moim kolejnym marzeniem. Które mam zamiar spełnić - nigdy, nie wolno mi się poddawać.

 

 

" Odcięty od świata, cierpiałem pragnienie i chłód, ryzykowałem życiem. Nie bałem się trudności i wysiłku. Żyłem pełną piersią. Niczego nie żałuję, niczego nie chciałbym zmienić. I nadal nie mam dosyć. "

3 komentarze :

  1. Też uwielbiam podróżować i robić zdjęcia, a Twój blog NA PRAWDĘ zapowiada się ciekawie i interesująco i na 100% będę tu wpadać częściej ! Życzę powodzenia i pozdrawiam !
    Jak również zapraszam do siebie: http://taktowlasniejamadeline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam podróże, lecz często brakuje mi świetnego partnera :) Powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam podróże! Warto budować wspomniania zamiast spędzać życie w fotelu ;)

    https://invincible-design.blogspot.com/
    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń

DUDU NRAN © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka